Jeżeli produkt kwalifikuje się do reklamacji zalecamy wydrukować i dokładnie wypełnić protokół reklamacyjny zamieszczony poniżej, oraz dostarczyć go wraz z uszkodzonym towarem i paragonem zakupu na adres naszego sklepu. W przypadku firm, gdzie została wystawiona faktura VAT należy przysłać tylko protokół wraz z towarem, ale trzeba pamiętać o bezwarunkowym podaniu w protokole reklamacyjnym numeru faktury zakupu towaru. O sposobie załatwienia reklamacji zostaną Państwo poinformowani w przeciągu 14 dni od czasu otrzymania przesyłki z reklamacją. Przypominamy, że większość towarów oferowanych w naszym sklepie, są to części zamienne, które powinny być montowane przez wykwalifikowane i specjalistyczne serwisy. Prosimy również o bardzo dokładne wypełnienie zalecanego przez nas protokołu reklamacji. Szczególnie ważne jest opisanie problemu i przyczyny reklamacji.
Szczegółowe warunki składania reklamacji znajdują się w regulaminie naszego sklepu. | |||||||
| |||||||
| |||||||