W zależności czy jesteś osobą prywatną czy klientem instytucjonalnym (firmą)* jak również czy zależy Ci na całkowitym zwrocie produktu czy na jego wymianie na inny, to procedura postępowania będzie nieco różna. Dokładne sugestie jak również przydatne formularze są zawarte pod odpowiednimi linkami poniżej. Termin na wykonanie zwrotu lub wymiany produktu to w każdym przypadku jest 14 dni. Ważne jest, aby zwracany produkt dotarł do nas bezpiecznie zapakowany i w niezmienionym stanie. Uwaga! Nie przyjmujemy przesyłek zwrotnych za pobraniem. Sklep preferuje zwrot pieniędzy za zwracany towar na rachunek bankowy, dlatego prosimy wpisać numer rachunku bankowego w odpowiednim miejscu w protokole zwrotu lub formularzu oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
| |
* Przez „osobę prywatną" rozumie się także osobę fizyczną zawierającą ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (zgodnie z art. 3855, 5564, 5565, 5765 Kodeksu cywilnego oraz art. 38a ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta). | |